חדשות

אות העולה למצוינות הוענק לארבעה רופאים במחלקה לכירורגיית כלי דם בסורוקה

פרופסור סנדרו, מנהל המחלק לכירורגיית כלי דם בסורוקה: "אלו מיטב נציגיה של העלייה הרוסית"

ארבעה רופאים מהמחלקה לכירורגיית כלי דם במרכז הרפואי סורוקה בבאר-שבע היו בין שמונה מקבלי "אות העולה למצויינות" שהוענק ל-8 עולים חדשים על הישגיהם בתחומים שונים. בוועדת השופטים שקבעה מי יהיו מקבלי האות היו חברים נציגי משרד הקליטה, עיריית באר-שבע וחברת כיוונים.

ארבעת הרופאים הם ד"ר ויקטור גינזבורג, ד"ר אולגה פינגר-מייזלר, ד"ר אנטולי לייצין וד"ר ג'ורג' גרינברג.
במחלקה לכירורגיית כלי דם בסורוקה נערכים מדי שנה כ-450 ניתוחים הדורשים אשפוז. לרגל הענקת האות אמר פרופסור גבריאל סנדרו, מנהל המחלקה לכירורגיית כלי דם בסורוקה: "זכות גדולה נפלה בחלקי שדווקא במחלקתי עובדים מיטב נציגיה של העלייה הרוסית. תקצר היריעה מלברך ולשבח את איכותה של עלייה זו בכלל ושל הרופאים במחלקה שלנו בפרט. בעבודתם הם מגלים יום יום חריצות, ידע, אנושיות ועבודת צוות למופת".

[slideshow caption=on]

עוד ברכו בטקס הענקת האות רוביק דנילוביץ, ראש עיריית באר-שבע, ושפרה קירשנבאום, מנהלת מחוז הדרום וירושלים במשרד לקליטת עלייה.

נושאים קשורים:  חדשות,  כירורגיית כלי דם,  המרכז הרפואי "סורוקה"
תגובות
איבגי מרדכי
12.10.2013, 17:23

ראיתי את הכתבה של צוות כירוגיית כלי דם בבית חולים סורוקה בבר שבע נהנתי לראות את הצוות שאני מכיר וסמכתי עלהם בעניים עצומות , כל הצוות שבכתבה ניתחו אותי כ 11 ניתוחים משנת 2000 עד 2011 והכל עבר בהצלחה אני מודה להם שהצילו אותי מוות בלעדהם אני לא קיים אני שוב מבקש תודה מקרב לב פרו'פ גבריאל סנדרו מנהל מחלקת כירוגיית כלי דם סורוקה ולכל הצוות רופאים המסורים ואחיות וצוות מנהלה .